Nabídka virtuálních stánků
Vystavovatelé si mohou vybrat jednu ze tří variant virtuálního stánku, kde mohou své produkty a služby nabízet.
Jedná se o stánky BASIC, STANDARD a EXCLUSIVE.
Jaké funkce stánky nabízí?
Možností, jak návštěvníky zaujmout a komunikovat s nimi, je více. K dispozici jsou spojení formou videohovoru, možnost chatu s návštěvníky, prezentační plochy, možnost vystavit až 40 produktů či služeb, umístění vašich marketingových materiálů k prohlédnutí nebo ke stažení, možnost stahování slevových voucherů, možnost vytvořit soutěže, ankety nebo hlasování. Kromě toho jsme schopni měřit statistiky vašeho stánku nebo nastavit remarketing.
Stánek BASIC |
Stánek STANDARD |
Stánek EXCLUSIVE |
Více informací >>> | Více informací >>> | Více informací >>> |
Přehled jednotlivých funkcí stánků
Spojení formou videohovoru
Jedná se o místo, kde mohou vystavovatelé přes video v reálném čase komunikovat s návštěvníky festivalu, kteří o spojení zažádají. U stánku BASIC může vystavovatel využívat pouze 1 spojení ke komunikaci s účastníky - tedy pouze 1 člověk odbavuje veškeré případné dotazy. U stánku EXCLUSIVE jsou v nabídce 4 spojení, tedy v jeden čas mohou dotazy návštěvníků odbavovat až 4 lidé.
Možnost chatu s návštěvníky
V rámci platformy máte jako vystavovatel možnost chatovat s návštěvníky veřejně (chat tedy uvidí všichni návštěvníci) nebo privátně (one-to-one).
Prezentační plochy pro foto/ video
Ve vizuálu stánků jsou k dispozici plochy, na kterých můžete jako vystavovatel prezentovat své fotky nebo videa.
Marketingové materiály k prohlédnutí nebo ke stažení
Vystavovatelé mohou na svůj stánek nahrát jakékoliv materiály - obrázky / videa, které si účastníci mohou zobrazit či stáhnout.
Možnost stahování slevových voucherů
Vystavovatelé mohou návštěvníkům, kteří navštíví jejich stánek, vygenerovat slevový voucher.
Možnost hlasování, soutěží a anket
V rámci stánku je v bočním panelu možné vytvořit neomezené množství otázek, u kterých může vystavovatel jakkoliv modifikovat odpovědi. V průběhu festivalu pak mají návštěvníci možnost vybrat jednu nebo více z možností a tím hlasovat nebo se účastnit soutěží.
Měření statistik stánku
Vystavovatel bude mít k dispozici data o návštěvnosti svého stánku: počet návštěv, délka setrvání na stánku, počet stažení materiálů apod.
Možnost nastavit remarketing
Jako vystavovatel si můžete nastavit na stánek svou globální značku tzv. gtag, který se pro remarketing používá. Jedná se o kód, díky kterému dokážete měřit konverze, dokážete následně marketingově dané návštěvníky svého stánku zacílít, či zjistíte, odkud na vaše stránky přišli.
Možnost stahování vizitek
Vystavovatel může nahrát svou vizitku, kterou si návštěvník jednoduše stáhne v PDF formátu.
Možnost oslovit návštěvníky
U varianty stánku EXCLUSIVE je umožněno oslovit návštěvníky s určitým zájmem. Tento zájem vyplňují návštěvníci při registraci (např. „Protože se zajímáte o biopotraviny, nabízíme Vám... Více se dozvíte při návštěvě našeho stánku").
PŘIHLÁŠKA KE STAŽENÍ ZDE | Kliknutím na přihlášku ke stažení se zahájí stahování souboru (.doc) do vašeho počítače. |